W pierwszej kolejności należy uzmysłowić sobie jak istotną rolę w życiu każdego człowieka pełni internet. To właśnie internet okazał się głównym miejscem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Również promocja w tych czasach w większości mieści się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują wielkie pieniądze w reklamę w social media czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników wpływa istotnie na miejsce strony w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://drive.google.com/file/d/1I8vxa2XOLSPBPuBnLW8g0TwcS0j3oQT_/ . Statystyki mówią, że aż 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% osób klika jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie działania, które mają na celu uzyskanie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę www. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być ciągle monitorowane tak, żeby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby usunąć wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli działania mające na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo istotne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz