Na początek należy uzmysłowić sobie jak istotną rolę w życiu wszystkich ludzi pełni internet. To właśnie internet stał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Także promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują ogromne pieniądze w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również nadmienić, że nawet 70% Polaków codziennie używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników wpływa istotnie na miejsce strony w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. Statystyki mówią, że aż 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% użytkowników wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszystkie ruchy, które mają na celu zdobycie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle zmieniające się algorytmy Google muszą być nieustannie monitorowane tak, żeby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Najważniejsze jest to żeby zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli działania mające na celu promocję strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo istotne?
https://levelrank.pl/blog-seo/content-is-king-czyli-dlaczego-warto-inwestowac-content-2018/
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!