Na początek należy uzmysłowić sobie jak ważną funkcję w życiu wszystkich ludzi pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet stał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Także promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują duże środki w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych lub w reklamy w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też dodać, że aż 70% Polaków codziennie używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. filtr algorytmiczny google levelrank . Według statystyk nawet 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% osób klika tylko w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, mające na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być wciąż obserwowane tak, aby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Najważniejsze jest to żeby wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby zlikwidować wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli działania , które mają na celu promocję strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!